اگر کد فعالسازی اسنپ برای شما ارسال نمیشود یا اپلیکیشن اسنپ روی گوشی شما نصب نمیشود مراحل زیر را به دقت انجام دهید:
ابتدا شماره تلفن همراه خود را در این لینک ثبت کنید. سپس طبق راهنمای زیر برنامه گوگل پلی سرویس (google play services) را بروزرسانی کنید.
در هنگام نصب و فعالسازی اپلیکیشن اسنپ ممکن است مشکلاتی بوجود بیاید. در این مطلب به صورت پرسش و پاسخ به این مشکلات خواهیم پرداخت. شما میتوانید سایر مسائل و پرسشها را در کامنت عنوان کنید تا پاسخ مناسب ارائه شود.
پرسش - اگر گوشی هوشمند نداشته باشم چطور میتوانم از اسنپ استفاده کنم؟!
پاسخ - اگر گوشی هوشمند ندارید، ساده ترین راه استفاده از نسخه وب اسنپ است. براحتی میتوانید با کامپیوتر رومیزی یا لبتاپ خود به آدرس app.snnap.taxi مراجعه و ثبت نام کنید.
پرسش - اسنپ را در گوشی اندرویدی نصب کرده ام ولی هنگام ورود پیام میدهد که باید google play services بروز رسانی شود. باید چه کار کنم؟
پاسخ - میتوانید از طریق لینکهای زیر Google Play Services را نصب کنید.
همچنین میتوانید برنامه Play Services Info (دانلود مستقیم از پلی استور) را از Google Play Store نصب کنید تا بصورت خودکار Google Play Services را بروزسانی کند.
با توجه به ورژن اندروید خود یکی از بارکدهای زیر را از روی گوشی با بارکدخوان (نصب بارکدخوان ) اسکن کنید:
همچنین میتوانید از این سایت گوگل پلی سرویس و گوگل پلی استور را دانلود و نصب کنید.
پرسش - چرا موقعیت فعلی من در نقشه اسنپ درست نمایش داده نمیشود؟
پاسخ - این مشکل دلایل مختلفی ممکن است داشته باشد. یکی از مهمترین این دلایل خاموش بودن GPS دستگاه است. با مراجعه به بخش تنظیمات حتما باید GPS دستگاه را روشن کنید.
بروزنبودن نقشه گوگل (Google Maps) یکی دیگر از دلایل ممکن است.
پرسش - با اینکه Google Play را بروز رسانی کرده ام ولی باز اسنپ پیام بروزرسانی میدهد!؟
پاسخ - مطمئن شوید که Google Play Services را بروز رسانی کرده باشید. ممکن است فقط Google Play Store را آپدیت کرده باشید در نتیجه همچنان مشکل نصب خواهید داشت.
جهت پاسخ به سوالات و مشکلات نصب برنامه اسنپ لطفا ابتدا برنامه اسنپ را بروزرسانی کنید و در صورت عدم حل، مشکل را بصورت کامنت عمومی با مشخصات کامل گوشی (مدل گوشی و ویرایش سیستم عامل) ثبت نمایید. ارائه پاسخ به کامنتهای خصوصی امکان پذیر نیست.
اگر کد فعالسازی اسنپ برای شما ارسال نمیشود:
حتما شماره موبایل خود را با اعداد انگلیسی در اسنپ ثبت کنید
پاسخ:
محدودیت روزانه دارد. فردا مجدد تست کنید.
پاسخ:
سلام
دو برنامه زیر باید بروز باشند:
google play services
google play store
پاسخ:
نسخه جدید را از سایت اسنپ دریافت کنید یا از نسخه وب اسنپ به آدرس app.snapp.ir استفاده نمایید
پاسخ:
روی نسخه وب اسنپ تست کنید:
https://app.snapp.ir/
پاسخ:
سلام.
سیستم عامل گوشیتون چیه؟ ورژنش چنده؟
پاسخ:
با پشتیبانی تماس بگیرید. یا با یک ایمیل دیگر ثبت نام کنید.
پاسخ:
یک بار برنامه را ببندید و دوباره اجرا کنید
پاسخ:
با سلام،
سیستم عامل گوشی چیست و ویرایش آن چند است؟
پاسخ:
لطفا به تنظیمات زیر بروید و گزینه High accuracy را انتخاب کنید:
Settings > Location > Mode > High accuracy
جهت افزایش بیشتر دقت GPS میتوانید نرم افزار زیر را نیز نصب کنید:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eclipsim.gpsstatus2&hl=en
لطفا بعد از اجرای مراحل فوق نتیجه را اعلام کنید
پاسخ:
با ایمیل و رمز باید وارد شوید
پاسخ:
برنامه اسنپ را بروزرسانی کنید و cache آن را پاک کنید.
پاسخ:
درود بر شما. حتما راهکارهای بیشتری از استفاده بهتر از برنامه اسنپ را منتشر خواهیم کرد
پاسخ:
در گوگل پلی دنبال GPS Status & Toolbox بگردید.
پاسخ:
سلام و درود
برخی اوقات به علت مشکلات اینترنت در اسنپ این اتفاق میوفتد. اگر همیشه این مشکل را دارید ابتدا برنامه اسنپ را بروزرسانی کنید. اگر حل نشد با پشتیبانی تماس بگیرید.
پاسخ:
با سلام
روی منو کلیک کنید (گوشه سمت راست بالا در اسنپ وب) سپس آخرین گزینه را انتخاب نمایید.
پاسخ:
سلام.
برنامه google maps را هم ابتدا بروز رسانی کرده و سپس cache و data آنرا پاک کنید.
پاسخ:
آیا فقط در اسنپ نقشه را نشان نمیدهد یا در برنامه های دیگر مثل گوگل مپس هم مشکل دارد؟
پاسخ:
چون میفرمایید گوگل مپ هم مشکل داشته و حل شده در نتیجه این مشکل ایراد برنامه اسنپ نیست و علت دیگری دارد. شاید پاک کردن و نصب مجدد اسنپ مشکل را حل کند.
پاسخ:
معمولا مشکل با مواردی که عرض شد باید حل میشد. در صورت لزوم میتوانید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید. در صورت پیدا شدن راه حل دیگر اعلام خواهیم کرد. موفق باشید
پاسخ:
سلام. نسخه سیستم عامل گوشیتون چنده؟
پاسخ:
با این نسخه از سیستم عامل iOS مشکلی نباید وجود داشته باشد و قاعدتا ایراد از برنامه اسنپ نیست چون تعداد زیادی روی همین مدل گوشی با موفقیت نصب کرده اند.
پیشنهاد میکنم فعلا از
نسخه وب اسنپ به آدرس
https://app.snapp.ir استفاده کنید. کافیست با مرورگر اینترنتی خود وارد این آدرس شوید و با لاگین پسوردی که ساختید وارد بشید.
پاسخ:
سلام. لطفا مدل گوشی و نسخه سیستم عامل را بفرمایید.
همچنین قبل از
نصب اسنپ، مطمئن شوید که گوگل پلی سرویس و گوگل استور بروز باشند
پاسخ:
سلام.
ارتباطی بین شماره و قیمت وجود ندارد!
لطفا با جزئیات بیشتری مشکل را توضیح دهید
پاسخ:
سلام.
چه شهری هستید؟
پاسخ:
در کرج شماره راننده و مسافر مخفی است.
مطمئن شوید که با همان شماره موبایلی که در برنامه اسنپ ثبت کرده اید با راننده تماس بگیرید تا سیستم بصورت خودکار شما را به راننده متصل کند.
پاسخ:
مدل گوشی و نسخه سیستم عامل آن چیست؟
پاسخ:
مجدد اسنپ را نصب کنید سپس cache , data را پاک کنید
پاسخ:
فقط اسنپ اینطور است یا در گوگل مپ هم مشکل دارید؟
پاسخ:
فقط اسنپ اینطور است یا در گوگل مپ هم مشکل دارید؟
پاسخ:
ابتدا گوگل سرویس و گوگل استور را بروز رسانی کنید
سپس گوگل مپ را بروز رسانی کنید
سپس اسنپ را بروزرسانی و کش و دیتا را پاک کنید
پاسخ:
این مشکل بزودی حل خواهد شد.
فعلا میتوانید از نسخه وب اسنپ استفاده کنید:
https://app.snapp.ir
پاسخ:
لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید
پاسخ:
نسخه جدید که 30دقیقه پیش در بازار قرار داده شده را نصب کنید. مشکل حل شده است
پاسخ:
لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
02141849000
پاسخ:
با سلام
منظور از سوال شما را متوجه نشدم
پاسخ:
لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
02141849000
پاسخ:
این مشکل چندین علت میتواند داشته باشد. ممکن است بخاطر مشکل اینترنت باشد یا بخاطر شلوغی شبکه اسنپ.
همچنین احتمال دارد که موقعیت مبدا یا مقصد شما در تحت پوشش اسنپ نباشد. در اینصورت میتوانید با جابجایی نقطه مبدا و مقصد تست نمایید. مثلا در اتوبان مخصوص تهران برخی نقاط فقط باند شمالی تحت پوشش است.
پاسخ:
کش و دیتا را پاک کنید.
دوباره اسنپ را حذف و مجدد نصب کنید.
پاسخ:
با سلام. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید. با سپاس
پاسخ:
سلام. کش و دیتا را پاک کنید
پاسخ:
با سلام. در صورت امکان با همان ایمیل وارد شوید. یا اینکه با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید
پاسخ:
با سلام و تبریک سال جدید
برای استفاده از اسنپ فقط شماره موبایل کافی است. اگر کد برای شما ارسال نمیشود لازم است که با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.
پاسخ:
با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید
پاسخ:
از مسیر یاب
دال استفاده کنید.
پاسخ:
سلام. لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
02141849000
پاسخ:
با سلام. احتمالا مبدا یا مقصد شما تحت پوشش اسنپ نیست. پیشنهاد میشود این نقاط را کمی جابجا کرده و مجدد تست کنید. به طور مثال، در اتوبان مخصوص در برخی نقاط باند جنوبی تحت پوشش نیست ولی باند شمالی پوشش دارد.
پاسخ:
مبدا و مقصد خود را از طریق پیام خصوصی اعلام کنید تا بررسی شود
پاسخ:
آدرس را یک بار کلا پاک کنید و ذخیره کنید.
در هنگام وارد کردن آدرس فقط از حروف و اعداد استفاده کنید و کاراکترهایی مثل نقطه و کاما استفاده نکنید.
پاسخ:
ممکن است سرشماره ارسال پیامک اسنپ را بلاک کرده باشید.
پاسخ:
نقاط مبدا و مقصد را کمی جا به جا کنید.
پاسخ:
در صورت مسدود بودن پیامکهای تبلیغاتی پیام فعال سازی ممکن است دریافت نشود
پاسخ:
عدد 10 را به سامانه 1000550 پیامک کنید تا رمز ورود به اسنپ راننده در اختیارتان قرار بگیرید.
پاسخ:
مبدا و مقصد باید تحت پوشش اسنپ باشند. نقاط را کمی جابجا کنید
پاسخ:
پیامکهای تبلیغاتی شما مسدود است
پاسخ:
سلام. برای استفاده از اسنپ روی کامپیوتر میتوانید با استفاده از مرورگر فایرفاکس یا کروم به آدرس https://app.snapp.ir مراجعه نمایید.
پاسخ:
کدام شهر هستید؟
نقطه مبدا و نقطه مقصد باید تحت پوشش اسنپ باشد. نقاط را کمی جابجا کنید
پاسخ:
کدام شهر هستید؟ حدود مبدا و مقصد کجاست؟
پاسخ:
همدان هنوز تحت پوشش اسنپ قرار نگرفته است.
پاسخ:
لطفا بصورت پیام خصوصی علت مسدودی را بفرمایید
پاسخ:
لطفا به دفتر اسنپ در شهر محل سکونت خود مراجعه نمایید:
پاسخ:
در صورت امکان با یک شماره موبایل دیگر تست کنید. ممکن است به علت مسدود بودن پیامهای تبلیغاتی باشد
پاسخ:
لطفا به دفتر اسنپ در شهر محل سکونت خود مراجعه نمایید:
پاسخ:
در صورت امکان با یک شماره موبایل دیگر تست کنید. ممکن است به علت مسدود بودن پیامهای تبلیغاتی باشد
پاسخ:
تا حل مشکل میتوانید با مرورگر اینترنتی خود روی گوشی به آدرس http://app.snapp.ir مراجعه و از برنامه استفاده کنید.
پاسخ:
با مرورگر اینترنتی خود روی گوشی به آدرس http://app.snapp.ir مراجعه و از برنامه استفاده کنید.
پاسخ:
سلام. لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید:
02141849000
پاسخ:
نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول:
برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد.
نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل:برای ثبت درخواست دریافت پیامک تبلیغاتی، شما می بایست از خط خود، عدد 1 را به شماره پیامکی 5005 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، شرکت ایرانسل پیامکی جهت فعال شدن این سرویس برای شما ارسال خواهد کرد.
پاسخ:
تمام روشها معتبر هستند
پاسخ:
مرورگر خود را بروزرسانی کنید
پاسخ:
نسخه وب اسنپ امروز با اختلال همراه است و بزودی اصلاح خواهد شد
پاسخ:
نسخه وب اسنپ امروز با اختلال همراه است و بزودی اصلاح خواهد شد
پاسخ:
با سلام. با انجام مراحلی که گفتید باید درست میشد! گوگل مپس را هم بروزرسانی و تست کنید و نتیجه را اعلام کنید
پاسخ:
شاید به علت استفاده از فیلتر شکن باشد
پاسخ:
گوگل مپ را هم بروزرسانی کنید
پاسخ:
سلام. ساده ترین راه این است که با استفاده از مرورگر (فایرفاکس، کروم یا غیره) به آدرس app.snapp.ir بروید و ثبت نام کنید.
نحوه بروزرسانی در مطلب بالا بصورت کامل توضیح داده شده است
پاسخ:
اسنپ درایور را بروزرسانی کرده اید یا از نسخه های هماهنگ شده با ویز استفاده میکنید؟
پاسخ:
در بخش تنظیمات گوشی قسمت بکاپ باید اکانت گوگل خود را درج نمایید
پاسخ:
سلام. اگر اینترنت وصل باشد اسنپ کار میکند. ربطی به وای فای یا داده گوشی ندارد.
پاسخ:
با مرورگر آدرس app.snapp.ir را تست کنید
پاسخ:
اگر کد فعالسازی اسنپ برای شما ارسال نمیشود:
حتما شماره موبایل خود را با اعداد انگلیسی در اسنپ ثبت کنید
اگر مشکل حل نشد: نرم افزار اسنپ را بروزرسانی کنید در ادامه مطمئن شوید که پیامکهای تبلیغاتی شما باز باشد سپس بررسی کنید که اشتباها پیامک توسط گوشی شما بلاک نشده باشد.
در نهایت اگر همچنان مشکل داشتید نام، شماره موبایل و ایمیل خود را بصورت پیام خصوصی ارسال کنید.
پاسخ:
سلام
در لینک زیر ثبت نام کنید:
http://app.snapp.ir
پاسخ:
با سلام در آدرس زیر ثبت نام کنید:
http://app.snapp.ir
پاسخ:
مقصد شما تحت پوشش اسنپ نیست
پاسخ:
در آدرس زیر وارد شوید:
http://app.snapp.ir
پاسخ:
احتمالا مشکل سخت افزاری است. ربطی به برنامه اسنپ ندارد. تنظیمات گوشی را چک کنید
پاسخ:
از چه مرورگری استفاده میکنید؟
پاسخ:
مبدا یا مقصد شما تحت پوشش اسنپ نیست
پاسخ:
تنظیمات gps را چک کنید
برنامه google maps را بروزرسانی کنید
پاسخ:
با سلام. با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید مجدد فعال میشوند:
۹۰۰۰ ۴۱۸۴ – ۰۲۱
پاسخ:
فایرفاکس را روی گوشی نصب کنید نباید مشکلی داشته باشد
پاسخ:
مشکل پیش آمده بزودی حل خواهد شد.
پاسخ:
به نظر میرسد مشکل از طرف اسنپ است.
پاسخ:
با سلام. مبدا یا مقصد شما تحت پوشش نیست. کجا تشریف دارید؟
پاسخ:
آخرین ورژن اسنپ را نصب کرده اید؟
پاسخ:
به آدرس http://app.snapp.taxi میتونید وصل بشید؟
پاسخ:
لطفا در پیام خصوصی شماره موبایل خود را اعلام کنید
پاسخ:
لطفا در پیام خصوصی شماره موبایل خود را اعلام کنید
پاسخ:
کدام شهر تشریف دارید؟
پاسخ:
آخرین نسخه نرم افزار
اسنپ را نصب کنید.
پاسخ:
با ایمیل ثبت نام کنید سپس در بخش اطلاعات کاربری شماره موبایلتان را وارد کنید:
پاسخ:
مدل گوشی و نسخه سیستم عامل؟
پاسخ:
با پشتیبانی تماس بگیرید
پاسخ:
نباید مشکلی باشه. شماره موبایلتان را در پیام خصوصی ارسال کنید.
پاسخ:
با ایمیل در آدرس زیر ثبت نام کنید سپس برنامه را نصب کنید و در اطلاعات کاربری موبایلتان را بزنید:
https://app.snapp.taxi
اگر جواب نداد با پشیبانی اسنپ تماس بگیرید.
پاسخ:
با سلام. به احتمال زیاد به علت کم بودن فضای گوشی یا کند بودن آن است. چون این مشکلی را که فرمودید به ندرت توس همراهان گزارش میشود.
پاسخ:
برنامه را بروزرسانی کنید. رانندگان دیگر این مشکل را ندارند
پاسخ:
سلام. گوگل پلی سرویس را بروز رسانی کنید. از آخرین نسخه مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.
پاسخ:
سلام. اگر منظورتان نمایش کامل نقشه است باید کمی صبر کنید تا نمایش دهد.
پاسخ:
کدام شهر هستید؟ حدود مبدا و مقصد را بفرمایید. شاید محدوده سفر شما هنوز تحت پوشش اسپ قرار نگرفته است
پاسخ:
بدون ایمیل نمیشود. ایمیل بسازید سپس طبق مراحلی که در
سایت گفته شده ثبت نام کنید.
پاسخ:
شهر میمه تحت پوشش نیست. مسیرهای بین شهری نیز معمولا توسط اسنپ پوشش داده نمیشود
پاسخ:
از نسخه وب اسنپ استفاده کنید:
پاسخ:
برنامه اسنپ را بروزرسانی کنید
پاسخ:
بدون ایمیل نمیشود. ایمیل بسازید سپس طبق مراحلی که در
سایت گفته شده ثبت نام کنید.
پاسخ:
هر موقع دوستتان اولین سفر خود را انجام دهند سفر رایگان به شما داده میشود. محدودیت یا مهلت زمانی در این خصوص وجود ندارد.
پاسخ:
در بخش جستجوی میتوانید محل مورد نظر را جستجو کنید. در صورتی که با جستجو پیدا نشد از طریق نقشه نقطه مبدا یا مقصد را انتخاب کنید.
پاسخ:
سلام. بدون ایمیل نمیشود.
پاسخ:
از طریق بازار نصب کنید
پاسخ:
این مورد مربوط به تنظیمات گوشی خودتان است و در گوشی های مختلف فرق دارد.
پاسخ:
با پشتیبانی تماس بگیرید
پاسخ:
بعد از نصب، کد 10 را به سامانه 1000550 پیامک کنید تا رمز ورود به اسنپ
همراهان در اختیارتان قرار بگیرید و حساب شما برای کار کردن فعال شود
پاسخ:
بعد از نصب، کد 10 را به سامانه 1000550 پیامک کنید تا رمز ورود به اسنپ
همراهان در اختیارتان قرار بگیرید و حساب شما برای کار کردن فعال شود
پاسخ:
احتمالا منطقه شما تحت پوشش نیست. مبدا و مقصد کجاست؟
پاسخ:
اصرار به دریافت نقدی کرایه از خطوط قرمز اسنپ است و شرکت بسیار روی این موضوع حساس و سختگیر است. متاسفانه در صورت قطع همکاری راهکار خاصی وجود ندارد. پیشنهاد میشود مدتی صبر کنید (دو هفته) و مجددا با شرکت تماس بگیرد. از همه رانندگان عزیز تقاضا میشود مطلب زیر را به دقت مطالعه نمایند تا با مشکل مواجه نشوند:
پاسخ:
از فراموشی رمز عبور استفاده کنید
پاسخ:
برنامه در صورت وصل بودن اینترنت کار خواهد کرد و ربطی به وای فای یا نت گوشی ندارد
پاسخ:
سلام وقت بخیر. دلایل بسیار مختلفی میتواند برای عدم نصب اسنپ در گوشی شما وجود داشته باشد. لطفا با توجه به راهنمای زیر مراحل نصب برنامه را انجام دهید:
پاسخ:
تست شد وصل میشود. مشکلی ندارد. اینترنت خود را بررسی کنید.
پاسخ:
ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.
بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری وارد کنید.
پاسخ:
امکان جابجایی مبدا هم وجود دارد.
پاسخ:
با سلام.
دو علت ممکن است داشته باشد:
1- اختلال اینترنت
2- شلوغی سرورهای اسنپ (که در روزهای اخیر بسیار زیاد بوده است)
پاسخ:
نسخه ios اسنپ را با توجه به راهنمای زیر نصب کنید:
https://snapp.ir/ios-tutorial
پاسخ:
در نسخه وب اسنپ با لینک زیر وارد شوید:
https://app.snapp.taxi
پاسخ:
با سلام. بصورت مستقیم امکان تغییر آهنگ و صدای هشدار در برنامه اسنپ وجود ندارد. البته بصورت غیر مستقیم برنامه های جانبی برای تغییر صدای هشدارهای برنامهها وجود دارد ولی با توجه به اینکه آنها را تست نکرده ایم هیچ یک مورد تایید نیستند. شما میتوانید با جستجو در گوگل (android customize notification sounds app) و پس از تحقیق کافی با مسئولیت خودتان از برنامه هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده نمایید.
پاسخ:
با ایمیل جدید مجدد ثبت نام کنید.
پاسخ:
اندروید:
قبل از هرچیز لازم است اسنپ سازگار با ویز و همچنین مسیریاب ویز را دانلود و نصب کنید.
سپس وارد تنظیمات گوشی خود شوید.
اکنون برنامه گوگل مپ را یافته و روی آن ضربه بزنید. سپس گزینه ی توقف اجباری را بزنید. سپس Clear Defaults را بزنید.
حال اسنپ درایور سازگار با ویز را باز کرده و هنگام قبول درخواست سفر، از شما سوال پرسیده می شود که کدامیک از مسیریاب های موجود در گوشی استفاده شود. در این مرحله باید Waze را انتخاب کنید تا بصورت مسیریاب اصلی برنامه تعیین شود.
آیفون:
در گوشی های آیفون باید به قسمت setting—>maps رفته و در قسمت Ride booking extensions گزینه snapp را غیر فعال کنید.
پاسخ:
با سلام. نسخه اصلی اسنپ را نصب نمایید. با سپاس
پاسخ:
ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.
بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری وارد کنید.
پاسخ:
با سلام. متاسفانه امکان رفع مسدودی وجود ندارد.
پاسخ:
با سلام. بله. ولی فقط یک سفر همزمان میشود گرفت.
پاسخ:
با سلام. برنامه اصلی راننده اسنپ را از سایت اصلی اسنپ دریافت کنید. سایر برنامه ها مورد تایید نیستند.
پاسخ:
سلام بله. اینترنت و gps گوشی باید سالم باشند. برنامه اصلی اسنپ را هم نصب کنند.
پاسخ:
سلام. به احتمال زیاد مقصد مورد نظر شما تحت پوشش اسنپ نیست. کدام شهر هستید؟ حدود مقصد کجاست؟
پاسخ:
- تنظیمات اینترنت و جی پی اس خود را چک کنید
- نرم افزار خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید
پاسخ:
سلام. لطفا مدل گوشی و نسخه سیستم عامل را بفرمایید. برای استفاده از اسنپ باید طبق دستور العمل سایت نصب به بروزرسانی گوگل سرویس اقدام کنید.
پاسخ:
با سلام. شرکت اپل بروزرسانی برای آیفون 6 se را متوقف کرده است.
پاسخ:
با سلام. خیر نسخه جداگانه ای ندارد. گوگل پلی سرویس را بروزرسانی کنید
پاسخ:
سلام. اسنپ را بروزرسانی کرده اید؟
پاسخ:
فولدر اسپم را چک کنید
پاسخ:
با سلام. برنامه را بروزرسانی کنید.
پاسخ:
با سلام. لطفا برنامه را بروزرسانی کنید
پاسخ:
با استفاده از شماره موبایل وارد شوید
پاسخ:
سلام. شماره موبایل را با اعداد انگلیسی وارد میکنید؟
بخش spam messages را نیز بررسی کنید.