راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

  • ۰
  • ۰
برای حل مشکل عدم ارسال کد فعالسازی میتوانید به طریق زیر عمل کنید:
 
 
شماره موبایل خود را در این لینک  ثبت کنید.
 
برنامه گوگل سرویس را طبق مراحل این صفحه آپدیت کنید.
 
 
 
بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری چک کنید.
 
اگر کاربر راننده هستید جهت دریافت کد 3 روز کاری صبر نمایید.

نظرات (۶۱)

کد فعالسازی نرم افزار اسنپ ارسال نمیشود
پاسخ:
در نسخه وب اسنپ ثبت نام کنید سپس وارد برنامه شوید و در بخش اطلاعات کاربری شماره موبایل خودتان را وارد کنید. اگر همچنان کد ارسال نشد با پشتیبانی تماس بگیرید.

سلام 
سلام چرا کد ثبت نام اسنپ برای من نمیاد اخه چند روزه الافشم
پاسخ:
ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.

سپس در این لینک با ایمیل ثبت نام کنید.

بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری وارد کنید.
  • مسعود محتاجی
  • دریافت کد فعالسازی
    پاسخ:
    ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.

    سپس در این لینک با ایمیل ثبت نام کنید.

    بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری وارد کنید.
    سلام الان کجابایدشماره الفن رو ثبت کنم؟
    پاسخ:
    ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.

    سپس در این لینک با ایمیل ثبت نام کنید.

    بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری وارد کنید.
    کد اسنپ برام نمی اید
    پاسخ:
    ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.

    سپس در این لینک با ایمیل ثبت نام کنید.

    بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری وارد کنید.
    چرا کد فعال سازی برام نمی یاد
    پاسخ:
    ابتدا شماره موبایل خودتون را در این لینک ثبت کنید.

    سپس در این لینک با ایمیل ثبت نام کنید.

    بعد از ورود به برنامه شماره موبایلتان را در بخش اطلاعات کاربری وارد کنید.
    کد تایید ارسال نمیشود . 
    کد اینو چرا برام نمیاد .دقیقا در لینک‌هایی که دادید هم رفتم و ثبت نام کردم بازم نمیشه دیوانه شدم
    پاسخ:
    شاید پیامکها را مسدود کرده باشید
    سلام  من ایمیل ندارم نمیتونم فقط با شماره مبایل برنامه اسنپ را نصب کنم
    پاسخ:
    خیر.
  • محمود بهرامی
  • کد اسنپ برایم ارسال نمیشود
    پاسخ:
    طبق دستور العمل گفته شده در ابتدای این صفحه اقدام کنید. بعد از ثبت شماره مدتی صبر کنید و از وارد کردن شمارتون به دفعات زیاد خودداری کنید.
    چرا پس لینکش هم نمیاد واسم
    پاسخ:
    فولدر اسپم را چک کنید
    سلام . من چند ساله از اسنپ استفاده میکنم ولی چند ماهه میگه بدلیل لغو بیش از حد نمیتونی استفاده کنی . برنامه سفرهام رو نگاه کردم دیدم یک لغو سفر دارم اونم از طرف راننده بوده . با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن با یک ایمیل دیگه ثبت نام کن . ثبت نام کردم ولی اصلا لینک فعالسازی ارسال نمیشه برام . لطفا کمک
    با سلام کد اسنپ برام ارسال نمیشه 
    سلام کد اسنپ ارسال نمیشه چند شماره تلفن را وارد کردم اما کدی ارسال نمیشه ایراد ازکجا لطفا رسیدگی کنید 
    پاسخ:
    طبق راهنما ابتدا در https://app.snapp.taxi با ایمیل ثبت نام کنید
  • پوریا ناصحی
  • کد فعال سازی ارسال نمیشود 
    من این لینکم رفتم گفت شماره شما ثبت شده ولی کدی دریافت نکردم .چرا ؟؟
    دریافت‌کد
    سلام وقت بخیر . من اشتباهی اسنپ رانندگان رو از گوشیم پاک کردم کردم ، دوباره نصب کردم ولی وقتی کدی رو که پیامک میشه وارد میکنم دوباره میاد همون صفحه و دوباره کد میخواد و همین طور تکرار میشه . چکار باید بکنم ؟
    دوروزه درگیرم . لطفا راهنمایی کنید .
  • محمدرضازاجری میمندی
  • من قبلاً تبت نام کرده بودم دوباره می‌خوام فعال کنم

  • واقعا که
  • حالا ک من ایمیل ندارم چیکار کنم ؟

     هرچی شماره موبایل رو میزنم 

    کد تایید برآم ارسال نمیشه

    چکار کنم دو روزه کلافه شدم

  • امین کریمی دستجرد
  • سلام خسته نباشید ببخشید من اسنپ نصب میکنم شمارمو میزنم کد میاد واسم، کدم درست میزنم ولی میزنه error نمیشه حذف کردم دوباره نصب کردم ولی اصلا انگار نه انگار ممنون میشم برسی کنید اینم شمارمه 09307418745 

    وبت عالیه موفق باشی دنبال شدید

    وبت عالیه موفق باشی دنبال شدید

    سلام ببخشید هر چی شماره موبایل را میزنم نمیرد تو اسنپ باید چیکار کنم

  • رسول هوشیاردل
  • هر کاری میکنم نمیتونم کد دریافت کنم چکار باید کنیم؟

  • علی اصغر قاسمی تودشکی
  • ارسال رمز عبور ۱۳۹۱۴اسنپ باکس 

  • سهیلا پیروز
  • باسلام لطفا راهنمایی کنید  چگونه وارد اسنپ بشم  من قبلا داشتم پاک شده  ممنونم 

    چرا کدش میاد وقتی وارد میکنم میگه نامعتبرع؟

    سلام کد ارسال میشه برام ولی وقتی کد رو میزنم میگه کد اشتباهه

    سلام.وقتی کد فعال سازی میزنم میگه اشتباه.ارور میده

     

    میشه راهنمایی کنید.

    سلام کد ارسال میشه برام ولی وقتی کد رو میزنم میگه کد اشتباهه

    سلام

    کد برایم ارسال میشود اما وارد میکنم میگوید اشتباه است مشکل کجاست

  • مهدی مباشر
  • سلام خسته نباشید حساب کاربری من بر اثر اشتباه مسافر مسدود شده و خواهشمندم نسبت به فعال سازی اقدام کنید باتشکر فراوان از زحمات شما

    سلام کد فعال سازی الان دوروز نیومده برام رسیدگی کنید لطفا

  • ناصر ارگی
  • الان یک هفته است که ثبت نام کردم ولی کد تایید برام ارسال نشده 

    استپ قطع شده کدمیخادارسال نمیشه

    سلام مجدد.هرکاری میکنم کدنمیده مسئولین رسیدگی کنن ماراننده های مظلوم  را دریابین ممنون

    چرا کد تایید من نمیاد میگه در ناوگان اسنپ ثبت نام کنید میرم اونجا می نویسم صحفه بعدی نمیره لطفا راهنمای کنید

    چرا برام کد اسنپ چت نمیاد؟؟ 

    من همه ی مراحل قبل رو انجام دادم و تونستم.

    ولی وقتی به مرحله کد فرستادنش میرسم برام نمیفرسته.

    چیکار کنم

    چرا شماره‌ موبایل وارد‌ کردم هیچی نشون نمی ده 

    سلام من اندروید گوشیم پایینه مجبورم از نسخه قدیمی استفاده کنم،حالا حواسم نبود پاک شد هرچی ۱۰ رو میفرستم ۱۰۰۰۵۵۰ کد برام‌پیامک نمیکنه

    سلام چند روزه ثبت نام کردم واسه اسنپ رانندگان میخوام کارکنم.همکارانتون گفتن ثبت نامت انجام شده بعد شماره موبایلتو وارد کن بعدش یه کد میاد هرکاری میکنم این کد نمیاد چیکارکنم؟

    دقیقا منم  اسنپ رانندگان ثبت نام کردم  تایید هم شده   اپ  رانندگان رو الان هرچقدر شمارمو میزنم   کد نمیفرسته اپ راننده رو وا کنم شروع کنم

    سلام

    چرا برای ارسال کد پیامکی ایمیل رو وارد میکنم میگه ایمیلتون اشتباه.

    منم هرکاری میکنم تو اسنپ رانندگان برام کد نمیفرسته نمیدونم چرا الان یه ماهه کد برام نمیاد 

    منم هرکاری میکنم تو اسنپ رانندگان برام کد نمیفرسته نمیدونم چرا الان یه ماهه کد برام نمیاد هرچی هم زنگ میزنم پشتیبانی میگه کد 10 رو بفرس به فلان شماره آخرشم هیچ 

  • وحید براتی
  • سلام چرا اسنپ باکس وانت ثبت نام کردم هربار میزنم شماره مو میگه راننده مورد نظر یافت نشد.

    سلام آقا من اسنپ ثبت نام کردم مدارکم هم بارگزاری کردم ولی هنوز نه تماسی گرفتن باهام نه میتونم وارد اپ اسنپ بشم واسه شروع کار چیکار کنم چقدر صبر کنم الان چهار روزه صبر کردم در حالی که دوستم ثبت نام کرد همون روز باهاش تماس گرفتن!!

  • حامد کلانتری
  • برای نصب مجدد نرم افزار اسنپ رانندگان کد فعالسازی ارسال نمیشود

    سلام من قبلان ثبت نام داشتم انصراف خودم اعلام میدارم

    سلام کد برای اسنپ رانندگان نمیاد لامصب

  • فرشادعزیزیان
  • 09392666825

  • علی چشم پوشان
  • چرا  برنامه بروز نیست  جواب نمیده

    یه ثبت نام این همه دردسر یه کازیش بکنید جواب وگرنه باید برم پیوک موتوری

  • یاسرمهدی زاده
  • سلام چرادوروزثبت نام کردم کد برام ارسال نمی شه لطفاراهنمایی کنید

    سلام.  اسنپ نصب کردم شمارمم ثبت کردم . کدتاییدهم زدم ولی دیگه گزینه ی مرحله بعد یا تایید شد نداره .

    چیکارکنم؟

  • محمد حسن روشنی
  • سلام 

    من چند سال قبل اسنپ ثبت نام کردم 

    ولی هیچ فعالیتی نکردم 

    الان که می خواهم مجددا ثبت نام کنم 

    می گن شما قبلا ثبت نام کردین 

    لطفا راهنمایی کنید

    من راننده ام

    لینک کجاست؟

    سلام من هم این مشکل رو داشتم اما هیچ کدوم از این کارها فایده ای نداشت حتی گوگل پلی و گوگل استور رو هم آپدیت کردم درست نشد اما کافیه سیم کارتتون رو دربیارید و در گوشی دیگری بگذارید آن وقت پیامک فعالسازی براش ارسال میشه بعد از فعالسازی اسنپ دوباره سیم کارتتون رو به گوشیتون برگردونید.

    سلام دوستان چند روز بود گوشیمو عوض کرده بودم و مجدد اسنپ رانندگان رو نصب کرده بودم کد فعال سازی میخواست برای ورود به برنامه 

    هرکار کردم است ام ای میزدم 1000550جواب نمی‌داد کد نمیفرستاداسنپ زنگ زدم گفت باید *800# پیامک های تبلیغاتی رو فعال کنید این کارم کردم نشد 

    تا بلاخره گفتم بذار نرم افزار اسنپ رو پاک کنم و نسخه جدید اسنپ رانندگان رو (snap driver) نصب کنم تا نصب کردم یک صفحه جدید باز شد زد شماره رو وارد کن شماره زدم است ام ای اومد یک ثانیه بعد وارد شدم .

    گفتم با شما به اشتراک بذارم شاید یک بنده خدایی مث من نیاز داشته باشه اسنپ نصب کنه بره کار کنه .التماس دعا دارم.😘