راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

آخرین کدهای تخفیف

.: تبلیغات :.
  • ۰
  • ۰

اپلیکیش اسنپ یک برنامه و سرویس تاکسی اینترنتی است که فعلا در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، قم، تبریز، اصفهان و اهواز فعال است و با ارائه سرویس بسیار با کیفیت با قیمت مناسب و رقابتی بسیار مورد استقبال مردم و رانندگان قرار گرفته است.

 

 

 

اپلیکیشن اسنپ یک برنامه نرم افزاری بسیار با کیفیت است که میتوانید آنرا در اندروید، IOS نصب کنید یا در صورت نیاز از نسخه وب اسنپ استفاده کنید.

 

 

 

هر برنامه ای دارای نکته ها و ترفندهایی است که با دانستن آنها میتوانید بسیار بهتر و موثرتر از آن استفاده کنید. در ادامه این مطلب نظر شما را به 10 ترفند استفاده حرفه ای از اسنپ جلب میکنیم:

 

 

 

1- پرداخت هزینه سفر بصورت اعتباری و بدون نیاز به اینترنت

 

    با شارژ اعتبار در برنامه اسنپ، هزینه سفر بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به اینترنت از اعتبار پرداخت میشود. پس حساب خود را در برنامه به اندازه کافی شارژ کنید و با خیال راحت سفر کنید!

 

 

 

2- ذخیره آدرسهای منتخب

 

   میتوانید آدرس خانه، محل کار، خانه دوستان، اقوام و آشنایان را ذخیره کنید تا در هر وقت قصد عزیمت به این مکانها داشتید بدون نیاز به گشتن روی نقشه به راحتی مقصد خود را انتخاب کنید!

 

 

 

3-  سفر رایگان!

 

   به منوی سفر رایگان در برنامه مراجعه کنید و لینک و کدی که به شما میدهد را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید! به همین سادگی!

 

 

 

4- در ساعات اوج ترافیک ممکن است هیچ راننده ای سفر شما را قبول نکند. در این موارد، البته پس از چند بار تلاش، میتوانید بین 0 تا 5 یا حداکثر 5 تا 10 دقیقه توقف در مسیر اضافه کنید تا قیمت سفر کمی بیشتر شود و مجدد درخواست سفر کنید!

 

 

 

5- گوشی هوشمند ندارید؟! با استفاده از نسخه وب اسنپ بر روی کامپیوتر یا لبتاپ خود میتوانید از خدمات اسنپ استفاده کنید:  http://app.snapp.ir

 

 

 

6- نمیتوانید اسنپ را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید؟! به احتمال 99% به دلیل آپدیت نبودن سرویسهای گوگل است. ساده ترین راه برای حل مشکل این است که از یک گوشی دیگر که اسنپ را با موفقیت نصب کرده است دو برنامه google play store و google play services را برای خود ارسال و نصب کنید (با استفاده از زاپیا یا shareit)

 

 

 

7-   بازهم ارزانتر سفر کنید!

  سعی کنید همیشه مبدا و مقصد را دقیق و به گونه ای تنظیم کنید که راننده مجبور نباشد مسافت زیادی را دور بزند تا به شما برسد. اگر لازم است و میتونید به سمت دیگر خیابان برید و اونجا سوار بشید تا هم خودتان راحتتر باشید و هم راننده مجبور به طی یک مسافت طولانی برای رسیدن به شما نباشد! اینطوری هزینه سفرتان هم کمتر خواهد شد!

 

 

 

8-   ????

 

 

 

9-   ????

 

 

 

10-  ادامه دارد ....

 

 

نظرات (۱)

سلام،ممنون از توضیحات بسیار زیبا و مفید تان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی