راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

  • ۰
  • ۰

هم‌راهان اسنپ – اسمعیل، طراح کارخانجات معدنی

مهم نیست شغلشان چیست، دارای چه مدرک تحصیلی هستند و یا در چه جایگاه اجتماعی قرار دارند؛ هم‌راهان اسنپ (کاربران راننده) مردمانی هستند از جنس خود ما. کارشناس، آموزگار، کارمند، بازنشسته، نقاش، هنرمند و یا ورزشکار. برای بعضی اسنپ شغل دوم، وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف و علایق خود و یا برای بسیاری درآمد اصلی است. هر کدام از هم‌راهان داستانی شنیدنی دارند.

اسمعیل غلامرضایی متولد سال ۱۳۵۰ تقریبا ۲ ماه است که در مجموعه اسنپ به عنوان هم‌راه مشغول به فعالیت است. او بدون تجربه قبلی در رابطه با حمل و نقل مسافر در شهر، در این مدت توانسته به خوبی با این شغل ارتباط برقرار کند. دارای مدرک لیسانس در رشته استخراج معدن است و سابقه ۱۴ سال کار صنعتی و طراحی کارخانجات معدنی را دارد.

آقای غلامرضایی از ۶ صبح تا ساعت ۵ عصر به هم‌راهی در اسنپ مشغول است و هر روز به صورت میانگین  ۸ الی ۱۰ سفر انجام می‌دهد. جالب است بدانید تمامی مسافرین آقای غلامرضایی نسبت به عملکرد او رضایت داشتند و در قسمت امتیازدهی در نرم افزار از او تعریف و تمجید کرده‌اند. همین موضوع دلیل کسب امتیاز ۴.۸۸  توسط ایشان در مدت زمان کوتاه بوده است.

راز موفقیت آقای غلامرضایی را پرسیدیم و پاسخ جالبی شنیدیم. حفظ احترام مشتری برای او در درجه اولِ اهمیت قرار دارد. جمله زیبایی را در این رابطه به کار می‌برد «انسان غلام محبت و احترام است». او به محض اینکه مسافر سوار خودرو می‌شود، قبل از هر چیزی برای جلب رضایت مسافر از وی این ۵ سوال را می‌پرسد:

۱- هوای داخل ماشین چطور است؟

نسبت به پاسخ مسافر دمای داخل ماشین را تغییر می‌دهد.

۲- رایحه داخل ماشین آزار دهنده نیست؟

اگر پاسخ مثبت بود با کمی باز گذاشتن پنجره و چرخش هوا داخل محیط خودرو آن را برطرف می‌کند.

۳- مسیر پیشنهادی شما چیست؟

اگر مسافر نسبت به مسیر آشنا بود، به طور کامل به او اعتماد می‌کند و از مسیر پیشنهادی مسافر حرکت می‌کند.  معتقد است اولویت مسیر با مسافر است چرا که احتمال دارد او مسیر را بهتر بشناسد. در غیر این صورت از مسیریاب برای یافتن بهترین و سریع‌ترین مسیر استفاده می‌کند.

۴- چقدر محدودیت زمانی دارید؟

سعی می‌کند نسبت به عجله داشتن یا نداشتن مسافر مسیر مناسب را به مقصد انتخاب کند.

۵- موسیقی داخل ماشین مورد علاقه‌تان هست؟

او همیشه در خودرو موسیقی گوش می‌کند و در این بین سلیقه مسافر برایش ارجحیت بالایی دارد. به همین دلیل انواع موسیقی را همراه دارد تا همه مسافران در طول سفر از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند.

او معتقد است اسنپ به خوبی توانسته یک کارآفرین موفق باشد، چرا که در مدت زمان هم‌راهی‌اش توانسته به خوبی هزینه‌های زندگی را مدیریت کند و علاقه‌ای به پایان این همکاری ندارد.

ما از بودن در کنار هم‌راهانی مثل اسمعیل غلامرضایی به خود می‌بالیم و برای او آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون داریم.