راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

آخرین کدهای تخفیف

.: تبلیغات :.
  • ۰
  • ۰

با دسترسی‌های نسخه اندروید اسنپ آشنا شوید

هر اپلیکیشنی که در تلفن‌های هوشمند نصب می‌شود، برای عملکرد صحیح و امکانات خاص خود نیاز به دریافت برخی دسترسی‌ها دارد. طبیعتا وجود بعضی از این نوع دسترسی‌ها ممکن است موجب نگرانی کاربران نسبت به امنیت نرم افزار مربوطه شود. اپلیکیشن اسنپ نیز برای کارکرد صحیح به برخی اجزای سیستم عامل تلفن هوشمند دسترسی دارد، البته تمامی دسترسی‌های کسب شده دلیلی موجه دارند.

تعدادی از کاربران اسنپ در شبکه‌های مجازی و از طریق دیگر راه‌های ارتباطی در رابطه با دسترسی‌های اپلیکیشن اندروید اسنپ از ما سوالاتی پرسیده بودند.

در این پست به بررسی دسترسی‌های نسخه اندروید اسنپ می پردازیم:

دسترسی به حافظه داخلی و دوربین: متداول ترین سوالی که از ما در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با این موضوع پرسیده می‌شود، علت دسترسی به حافظه داخلی و دوربین است. در آینده نزدیک ما قصد داریم کدهای تخفیف را به صورت QR Code در اختیار شما قرار دهیم که اپلیکیشن اسنپ برای اسکن آنها باید دسترسی دوربین داشته باشد. در مورد حافظه داخلی نیز اپلیکیشن باید اطلاعات شخصی مثل تنظیمات را روی گوشی ذخیره کند که این خود نیازمند دسترسی حافظه داخلی است.

در ادامه نام فنی اصلی‌ترین دسترسی‌هایی که اپلیکیشن اسنپ در سیستم عامل اندروید به خود اختصاص می‌دهد را به همراه دلیل آن می‌نویسیم:

ACCESS_NETWORK_STATE: برای مشاهده تغییرات شبکه و وضعیت قطع و وصل بودن وای‌فای از این دسترسی استفاده می‌شود.

Device ID & Call information: این دسترسی مربوط به محدودیت ثبت نام است. کاربران اسنپ می توانند حداکثر با ۵ اکانت اسنپ روی یک دستگاه ثبت نام کنند.

INTERNET: عملکرد اسنپ وابسته به اتصال به اینترنت است. این دسترسی به اپلیکیشن امکان اتصال به اینترنت را می‌دهد.
ACCESS_COARSE_LOCATION و ACCESS_FINE_LOCATION: نرم‌افزار اسنپ به دلیل ماهیت موقعیت محور بودنش باید قابلیت دسترسی به موقعیت دقیق کاربر را داشته باشد که این امر با این دو دسترسی انجام می‌شود.
WAKE_LOCK: اپلیکیشن‌های اندرویدی برای جلوگیری از بسته شدن ناخواسته هنگام خاموش بودن صفحه نمایش نیاز به این دسترسی دارند. در واقع Wake Lock گوشی را بیدار و نرم‌افزار را حین سفر باز نگه می‌دارد.
C2D_MESSAGE:قطعا شما هم با پیغام «اسنپ شما رسید» مواجه شده‌اید. به این نوع پیام‌ها اصطلاحا «Push Notification» یا «هشدار اطلاع رسانی» گفته می‌شود. برای دریافت این پیغام اپلیکیشن اسنپ نیاز به این دسترسی دارد.
CALL_PHONE: اگر از منوی سمت راست وارد بخش «پشتیبانی» شوید دکمه «تماس با پشتیبانی» را می‌بینید. با فشردن آن دکمه مستقیما تماس با پشتیبانی برقرار می‌شود. برای انجام شدن این کار دسترسی نرم‌افزار اسنپ به Call Phone ضروری است.
VIBRATE: گاها پیش می‌آید که گوشی شما سایلنت است یا در جیبتان قرار دارد و درخواست اسنپ داده‌اید. ما برای اینکه شما متوجه هشدار رسیدن اسنپ یا قبول اسنپ شوید، امکان لرزش را اضافه کرده‌ایم.
INSTALL_SHORTCUT: اگر با امکانات جدید اسنپ آشنا شده باشید، متوجه امکان ایجاد میانبر در صفحه اصلی لانچر برای دسترسی راحت‌تر به مقصد شده‌اید. با دسترسی Install Shortcut  این امکان ایجاد شده است.
CAMERA: همانطور که پیشتر توضیح دادیم، برای اسکن بارکدهای QR Code کدهای تخفیف جدید از طریق اپلیکیشن وجود این دسترسی الزامیست.
USE_CREDENTIALS، MANAGE_ACCOUNTS، AUTHENTICATE_ACCOUNTS و GET_ACCOUNTS: نام این چهار دسترسی در اندروید ۶ و ورژن‌های بالاتر تبدیل به Contacts شده که ارتباطی با دفترچه تلفن‌ها و مخاطبینتان ندارد و در واقع مدیریت اکانت و ذخیره حساب کاربری اسنپ در تلفن‌همراه هوشمند شماست.

امیدواریم توانسته باشیم برخی از سوالات شما در رابطه با دسترسی‌هایی که اپلیکیشن اسنپ از شما دریافت می‌کند را پاسخ داده باشیم. به شما اطمینان می‌دهیم که حفظ حریم خصوصی تلفن‌همراه هوشمند شما برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی