راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

راهنمای نصب اسنپ و رفع مشکلات اپلیکیشن اسنپ در اندروید و iOS

بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات متداول در نصب اسنپ مسافر و راننده

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از امروز (29 آبان 1396) حساب کاربری تمام هم‌راهان ناوگان اسنپ دارای عکس است. به شما قول داده بودیم که صلاحیت تمامی ناوگان اسنپ را بازنگری می‌کنیم. امروز، پس از چند هفته کار و تلاش شبانه‌روزی، مفتخریم اعلام کنیم که گروه عملیات و  احراز صلاحیت و هویت رانندگان اسنپ موفق به بررسی مجدد صلاحیت تمامی افراد فعال در ناوگان این سامانه شده‌اند و همه هم‌راهان فعال اسنپ دارای عکس هستند.

طی هفته‌های گذشته به تمامی هم‌راهانی که حساب کاربری‌شان فاقد عکس بود فراخوان‌ دادیم و آنها را جهت تهیه عکس به دفاتر اسنپ دعوت کردیم. پس از مراجعه این افراد از آنها عکس پرسنلی گرفته و حساب کاربری‌شان عکس‌دار شد.

بر اساس روند جدید ثبت‌نام هم‌راهان اسنپ، کارشناسان این سامانه تا زمانی که عکس فرد متقاضی را در اپلیکیشن مخصوص ثبت‌نام بارگذاری نکنند، اجازه ثبت اطلاعات را از طرف سیستم پیدا نمی‌کنند.

هم اکنون فرآیند احراز هویت و تطبیق و تایید کلیه مدارک جمع‌آوری شده در اسنپ از سوی گروهی متخصص در سه مرحله مجزا صورت می‌گیرد. همچنین، مدیر عملیات اسنپ تاکید می‌کند که در حال‌ حاضر تمامی رانندگان اسنپ گواهی عدم سوپیشنیه خود را ارائه کرده‌اند. آن‌ دسته از رانندگان جدیدی که می‌خواهند در ناوگان اسنپ فعالیت کنند نیز باید گواهی سوپیشینه خود را ارائه دهند و در غیر این صورت از سیستم خارج می‌شوند.

از شما کاربران عزیز و گرامی می‌خواهیم که در این مسیر ما را تنها نگذارید  و در صورتی که مغایرتی در چهره راننده با تصویرش در اپلیکیشن اسنپ حس کردید به سرعت از طریق تماس با پشتیبانی اسنپ، ما را در جریان قرار دهید.